štvrtok 27. októbra 2011

Froté macko


Po kačičke z froté uteráka mi zostalo ešte trochu froté a tak som vyskúšala aj tohto macíka. 
Všetky diely si vystrihneme. Rúčky odporúčam kratšie ako som urobila ja. Predsa len je macík krajší, keď ich má úmerné nohám.


Predšijeme si ruky, tváričku a nohy. Ja som predšila aj kruhový otvor, ale veľmi skoro mi došlo, že takto macíka neskôr nebudem môcť prevrátiť, keď predšijem vonkajší okraj. Takže vnútorný kruh NEPREDŠÍVAME!


Všetky predšité časti si prevrátime na lícnu stranu. Uška si prišijeme k zadnej časti hlavy...

 

... a zošijeme zadnú časť s tvárovou časťou. 


Hlavičku prevrátime na lícnu stranu. 


Na jeden diel macíka prišijeme úzko pri kraji nôžky a rúčky. 


Teraz zošijeme obe časti tela dokopy...


... a telo prevrátime na lícnu stranu.


Ručne zašijeme kruhový otvor uprostred macíka. Froté je milý materiál vďaka čomu sa v jeho slučkách ručné šitie ľahko stratí, takže sa nemusíte trápiť tým, že nešijete práve ukážkovo. 


Macíkovi vyšijeme tváričku a vyplníme. 


Vyplníme aj telíčko a ...


... prišijeme k nemu hlavu. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára