pondelok 14. februára 2011

Srdiečko


Dnes všetci valentínujeme. Hoci nie všetci sú týmto sviatkom zaľúbených úprimne nadšení, treba mať na pamäti príslovie: Ak nemôžeš nepriateľa poraziť spoj sa s ním. A šup ho užívať si všetky tie radosti, ktoré tento deň ponúka ;o) lásku k tvoreniu môžeme osláviť napr. výrobou takéhoto srdiečka. Budeme potrebovať: polystyrénové srdce, obyčajný jutový špagát, lepidlo, sádru, trochu farby a lak.


Celé srdiečko si najprv natrieme lepidlom. do jeho stredu môžeme umiestniť nejaký motív, napríklad ružičku z ryžového papiera a celé srdce obtočíme špagátom. necháme vysušiť. 



Keď nám lepidlo zaschne, pretrieme celé srdce, okrem nalepenej ruže, sádrou. Ja som na tento účel barbarsky zneužila maliarku modelovaciu pastu.


Srdiečko opäť necháme vysušiť. 


 Nakoniec jednotlivé špagátiky zvýrazníme troškou farby a prelakujeme. Ak sa nám nepáči biele srdiečko, môžeme si ho natrieť inou farbou.

6 komentárov:

  1. juu moc pekne srdiecko z toho vzniklo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to veľmi pekne. Bože, kde chodíte na tie nápady ?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné srdíčko a pěkný blog. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeeej Kati ja som vas našla aj postup an toto nádherné srdiečko ja sa tešíím . rada sa zase niekedy zastavím mate krásne práce.papa Mária - mt decor

    OdpovedaťOdstrániť