štvrtok 29. septembra 2011

Nažehľovačka z igelitky


Medzi tvorilkami už celkom známa vec. Ja som ju skúsila až dnes. Potrebujeme: igelitku, nožnice alebo vyrezávač, motív, podľa ktorého budeme vystirhovať a papier na žehlenie.


Igelitku rozstrihneme, pod ňu si položíme viac vrstiev papiera (aby sme neporezali stôl), umiestnime šablónu (môžeme si ju aj prichytiť lepiacou páskou, aby sa nám pri rezaní neposúvala) a vyrezávame.



S kúskom igelitky si vyskúšame nažehľovanie nanečisto, aby sme vedeli akú teplotu na žehličke nastaviť. Igelitka by mala priľnúť k látke, ale nemala by sa zošuveriť. Ja som pracovala so stredne tenkou igelitkou a teplotu som mala nastavenú na vlne. Igelitový motív teda umiestnime na tričko podľa želania a položíme na neho papier na pečenie. Žehličkou jemne pritlačíme, počkáme niekoľko sekúnd a "nové" tričko je na svete.


5 komentárov:

  1. super napad,ale nezlezie to pri prani? dakujem za info :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. záleží od toho ako dobre sa vám to podarí prižehliť. Je to trochu zložité, urobiť to tak aby sa to neodlepovalo ale zároveň nespálilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som to tiez skusala ale sa mi to prilepilo na papieri na pecenie,ja som vystrihla z igelitky co som chcela a dala na tricko, dala papier na pecenie a pridala zehlicku ale prilepilo sa mi to na papier co robim zle?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som to tiez skusala ale sa mi to prilepilo na papieri na pecenie,ja som vystrihla z igelitky co som chcela a dala na tricko, dala papier na pecenie a pridala zehlicku ale prilepilo sa mi to na papier co robim zle?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hm, tak to neviem. Možno to bude igelitkou, Skúste nejakú inú :)

    OdpovedaťOdstrániť