streda 28. septembra 2011

Taška z trička


Tento perfektný nápad som si požičala od jednej šikulky zo sashe.sk. Ak sa vám už zunovalo vaše staré tričko, nemusí skončiť hneď v kontejnery. Z trička môže byť aj šikovná taška a to veľmi jednoducho.


Dolné kraje trička zošijeme spolu. 


Obidva rohy tašky vytvarujeme do rovnako veľkých trojuholníkov a zošpendlíme. 


Trojuholníky prešijeme a tašku prevrátime na lícnu stranu.

2 komentáre:

  1. Zaujímavý nápad.
    Len ma trápi neodbytná myšlienka - prečo ste tričko najprv ozdobili a hneď vzápätí "degradovali" na tašku? Predchádzajúci článok na mňa pôsobí ako zaujímavo vyzdobené tričko, taška z úpletu ma už tak nenadchla. 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dôvod je čisto praktický. V šatníku totiž nemám toľko vhodných pokusných tričiek, aby som jedno zdobila a z ďalšieho robila tašku. Plus toto je už staré (vhodné na experimenty) a navyše na chrbte má popúšťané očká. Takže tak :o))

    OdpovedaťOdstrániť