nedeľa 24. októbra 2010

Dušičkový lampášik.

Náhodou mi padol do oka starý lampášik, ktorý kedysi vyrobil môj otec.  Nikdy sme ho vlastne nepoužívali a iba na neho sadal prach. (na fotke to aj pekne vidno :o)) Tak som si ho vzala pekne do parády.  Použila som jednokrokový a na sklo dvojkrokový krakel a samozrejme dekupáž.


 

















Lampášik som si po očistení natrela hnedou akrylkou.



Po vyschnutí akrylu som naniesla jednokrokový krakel a na suchý krakel konečnú farbu lampáša. Vznikli celkom fajn prasklinky. Len škoda, že zvnútra bolo lampáš takmer nemožné natrieť tak, aby som nezašpinila aj sklo. Tak som ho nechala v pôvodnej farbe.


Do parády som si vzala aj sklo. Najprv som naniesla prvý krok dvojkrokáča, potom som aplikovala servítkového anjela a na to druhý krok krakelu.  Schválne takto, pretože motív anjela je veľmi detailný a obávala som sa toho čo by s ním narobil krakel.



Použila som porcelánový krakel, takže na skle mi vznikli úplne jemnulínké šupinkovité praskliny, ktoré som jemne zvýraznila pomocou antikovacej brondzovej pasty.  Zotrela som ju suchou handričkou, aby zostala iba v prasklinách.



Na hrany lapmáša som pridekupážovala motív brečtanu a pokúsila som sa aj o akýsi zošúchaný vzhľad na hranách pomocou čierneho akrylu, čo sa mi však veľmi nepodarilo.  Celý lampášik som na záver prelakovala Pamalakom. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára