štvrtok 21. októbra 2010

Gratulačná kniha

Ďakujem artmamkám, ktoré boli pri výrobe gratulačnej knihy mojou veľkou inšpiráciou :o) Na gratulačnú knihu potrebujete kartón (veľký podľa toho, akú veľkú knihu chcete. Ja som použila malinko väčší ako je A4), baliaci papier, biele papiere 5ks, taviacu pištoľ, farbu v spreji a niečo na ozdobenie knihy.


Na kartón si z jednej strany nalepíme baliaci papier (musí byť väčší cca o 2-4cm než kartón) a na opačnej ho zahneme podľa  obrázka.



Nanesieme lepidlo a prilepíme biely papier.


Na PC si vytlačíme gratulačný text, alebo ak máme kaligrafické vlohy, môžeme ho aj vlastnoručne napísať. Pousilujte sa, aby bol text v polovici pomyselnej strany knihy. Ten môj je trochu posunutý k stredu a už to nevyzerá pekne. Pod papier s textom dáme ešte ďalšie tri papiere. Všetky v strede zlepíme k sebe a prilepíme ku kartónu.


Na jednej strane si postupne prilepujeme listy tak ako je na obrázku.


Na opačnej strane vytvoríme dekoračný roh. Vrchný list zrolujeme od rohu napr.  pomocou ceruzky a prilepíme. Opakujeme so zostávajúcimi listami.


Z papiera si zrolujeme samostatnú ruličku, ktorú prilepíme na stred knihy.


Teraz knihu ozdobíme pomocou taviacej pištole. Môžeme sa pokúsiť o vzor, ja tam mám len také hakybaky :o)


Keď je zdobenie dokončené okraje knihy jemne zastriekame farbou v spreji.


Celú knihu teraz stačí vydekorovať podľa vlastnej fantázie, alebo podľa toho čo preferuje oslávenec.

1 komentár: