štvrtok 6. októbra 2011

Čiapočka so šiltom


Ďalšia zo série detských čiapočiek. Táto pekne zakryje ušká a šiltík ochráni očká pred jesenným slniečkom.


Jednotlivé dielky čiapočky si vystrihneme a zošijeme zadné strany oboch najväčších dielov, dva a dva trojuholníčkové diely vrchu čiapočky a tiež predšijeme šiltík.


Zošité trojuholníčkové diely dáme teraz na seba lícom k lícu a zošijeme.



Predšitý šilt otočíme na lícnu stranu a prešijeme cca 1cm od okraja. 


Teraz zošijeme spodné okraje čiapočky, pričom na tie správne miesta vložíme šiltík a šnuročky.



A zošijeme dokopy spodný a vrchný diel čiapky. Hotovo :o))

2 komentáre:

  1. Ahoj pekna ciapocka, ja som sila nedavno podbnu len jarnu a bez siltu :) si sikulka. Ja som len amaterka ale bavi ma sit, vzdy ma to odnesie do tvorivej krajiny :) maj sa a vesele a farebne tvorenie prajem :)Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť