piatok 15. júla 2011

Ako ušiť zavinovačku

   
Vyskúšala som zvinovačku pre bábätká. či sa v nej môjmu synáčkovi bude páčiť, uvidíme o niekoľko mesiacov. Potrebujeme flís, vatelín a vnútornú bavlnenú látku všetko 80x80cm plus nejakú ozdobnú nášivku. Ja som si vystrihla macíka z jednej bavlnenej látky, ktorú som mala doma.

Najprv si vystrihneme zo všetkých látok štvorce 80x80. Flís a vatelín zošijeme spolu tesne vedľa okraja.


Nášivku našijeme na pravý roh.


Na vystrihnutý vnútorný bavlnený štvorec našijeme do pravého rohu suchý zips.

Lícom k lícu k sebe priložíme flísovú a bavlnenú časť. Celú zavinovačku predšijeme 1cm od okraja a na vnútornom rohu, ktorý zakrýva nôžky dieťatka vynecháme otvor na prevrátenie zavinovačky.


Zavinovačku prevrátime na lícnu stranu a otvor zašijeme v ruke.


Celú zavinovačku prešijeme v šírke 10 cm od okraja. Na flisovú čas ľavého rohu zavinovačky našijeme druhú časť suchého zipsu.

2 komentáre:

  1. Ďakujem za super návod, snáď to aj ja zvládnem ako začiatočník. O pár mesiacov sa mi tiež zíde.
    Držím palce a nech sa darí!
    Pekný deň,
    Aďka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem. Nie je to veľmi zložité, takže verím, že sa vám zavinovačka vydarí. Všetko dobré.

    OdpovedaťOdstrániť