pondelok 11. júla 2011

Deky pre bábätko


     Tento krát len tak na ukážku niečo z toho, čo som pripravila pre nášho očakávaného synčeka. Nie je to originál patchwork. Najprv som jednoducho povystrihovala štvorčeky, potom ich pozošívala, podložila vatelínom a poprešívala. Deku som podložila líce k lícu s jednofarebnou zadnou stranou a prešila po okrajoch s vynechaním otvoru na prevrátenie na lícnu stranu. Prevrátenú deku som najprv zašila v mieste, ktorým som ju prevracala a potom prešila z lícnej strany cez celú hrúbku. Na rubovej strane mi tak vznikol vyšitý obdĺžnik.

2 komentáre:

  1. Dečky sú perfektné! Toto už je ale pre mňa vyšší level...:-( Ale budem musieť niečo aj ja pošiť, v obchodocj je to nehrázne drahé a ani nie tak pekné.
    Srdečne zdravím,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aďka, vôbec sa toho nebojte. Je to len zošívanie štvorčekov. Našijte si z nich najprv pásiky a potom ich zošijte dokopy.

    OdpovedaťOdstrániť