pondelok 21. februára 2011

Maľovanie textilu - vankúšik



Konečne prišlo aj na už dávnejšie kúpené farby na textil. Zatiaľ len takto pokusne na malý vankúšik. Potrebujete: farby na textil, látku podľa veľkosti vankúšika, pauzák, transferovú ceruzku a nejaké stužky na ozdobu.
  

Začneme tak, že si vybraný motív okopírujeme na pauzovací papier transferovou ceruzkou.


Motív potom prežehlíme na látku...


... a vyfarbíme. trošku som mala problém ťahať rovné kontúry štetcom, ale pomohla som si fixkou na textil. 


Keď je obrázok podľa hotový podľa našich predstáv, zafixujeme ho prežehlením cez pauzák alebo papier na pečenie.

4 komentáre:

  1. Vďaka za tip. O transférovej ceruzke som ešte ani nepočula. Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem dámy.
    Gabi, akurát som sa dnes dozvedela, že existuje aj nejaký tekutý transfer, ktorý napatláš na obrázok, odmočíš papier a zostane ti niečo ako sú tie tenké nálepky na vajíčka. Len neviem, či sa to u nás dá zohnať.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mam doma kopirovaciu tužku značky Milward COATS a neviem s nou pracovt je moc tvrda nevi mi niekto poradit dakujem

    OdpovedaťOdstrániť