streda 20. júla 2011

Ovečka


V obchode s látkami ma zlákalo mäkkučké froté, ktoré sa okrem uterákov a županov podľa mňa výborne hodí aj na doma vyrobené detské hračky. Má jedinú nevýhodu a to že pri práci s ním (pri strihaní) je z neho celkom slušný neporiadok.


Jednotlivé dieliky vystrihneme a pozošívame. nezabudnite na otvory na naplnenie.


Na tvárovú časť hlavy som drobným cik-cakom prišila hnedú papuľku a čiernou niťou som vyšila očká a nos. Je lepšie urobiť to ešte pred zošitím hlavy. Potom to už ide oveľa ťažšie.


Pri zošívaní hlavy nezabudnite vložiť ušká. Všetky časti vyplňte a poprišívajte na svoje miesto. Froté ovečka je plnená dutým vláknom, takže je príjemne mäkkučká a neublížia jej ani lepkavé detské rúčky, pretože sa dá bez problémov prať.

1 komentár:

  1. Kacka,
    ovečka je nádherná, ja som už síce "veľká", ale aj ja by som si ju rada pritúlila...
    Pekný deň,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť