sobota 16. októbra 2010

Meninový Kuky



Populárnou filmovou postavičkou macíka Kukyho, i keď nie v pôvodných farbách (červenej a čiernej), som sa rozhodla urobiť radosť mojej sestruši k meninám. To čo nakoniec spod šijacieho stroja vyšlo je taký Kukiho vzdialený bratranec z 13teho kolena. 
Na Kukyho potrebujeme látku, filc na noštek a oči, gombičky, výplň a šijací stoj.


Strih na Kukyho nájdete v príspevku Strihové prílohy.  Jednotlivé diely si obkreslíme. Za predpokladu, že striháme z látky dvojomo vystrihneme 1x telo, 2x uši, 2x nohy a 2x ruky. Nos a oči vystrihneme z filcu.


Uši, nohy a ruky si predšijeme na stroji, ktorý mám nastavený na najmenších stehoch. Šitie maličkých dielov je potom jednoduchšie a presnejšie.


Na Kukyho tvár prišijeme oči a nos, pričom nosík aj trochu vypcháme.



Jednotivé dieliky prevrátime na lícnu stranu a vypcháme.  Uši môžeme prešiť vo vzdialenosti 0,5cm od okraja.

Uši a nohy si prišijeme pred predšitím tak ako je to na obrázku.



Celého Kukyho predšijeme a vynecháme malú dierku, ktorou ho potom prevrátime na líce. Kukyho vyplníme. Zašijeme dierky na rukách a telíčku. Prišijeme mu ruky k telu a nezabudneme ani na gombičkové oči. A Kuky už na nás kuká :oD

2 komentáre:

  1. No a samozrejme zabudla som mu vyšiť ústa, tak vyzerá ako taký mrzút :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jééj toto som hľadala, kamoškin malý rozprávku zbožňuje, tak som jej slúbila, že skúsim niečo ušiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť