pondelok 18. októbra 2010

Ako dostať do psa tabletku na odčervenie

Dnes tak trochu od veci, ale napadlo mi, že môj tip možno niekomu pomôže.

Pre psíkov, ktorí sa radi samy a bez dozoru pohybujú po vonku je veľmi prospešné takzvané odčervenie. (V šteňacom veku je takmer životne dôležité!!!) Odčervenie totiž zbavuje psíkov črevných parazitov, ktorí im môžu v prípade že sa premnožia, spôsobovať nemalé zdravotné problémy. Odčervuje sa pomocou tabletiek, ktorých počet sa určuje podľa váhy psa.  Ale toto už určite každý správny psíčkar vie. Ako problém sa však môže ukázať - ako dostať tabletku či tabletky do psa.


Keď som svojmu havkáčovi zamiešala tabletky do žrádla, po kŕmení som ich vždy našla pekne oblízané v miske.   V prípade, že som ich rozdrvila, pes nikdy nezjedol celú porciu, ktorú som pre neho pripravila.  Potom som však prišla na fígeľ, ktorý zabral. Dať tabletky do jeho obľúbenej maškrty - piškóty.


Piškótu si zvrchu trochu namočíte, vyškrabete do nej jamku, do ktorej dáte tabletku.


Potom dáte ešte na vrch  jednu namočenú piškótu, aby sa zlepili a nenápadne servírujete nič netušiacemu psovi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára