nedeľa 4. septembra 2011

Pečiatka z machovej gumy


Tak som si pred časom kládla otázku, že načo môže byť asi taká machová guma dobrá a narazila som na šikovné pečiatky z machovej gumy. Hneď som aj vyskúšala a som spokojná. Výroba nie je náročná a opečiatkovať si môžete čokoľvek. To, že som tú svoju prvú pečiatku plácla rovno na nevyžehlený kus látky, mi prosím odpustite, ale chcela som vám to rýchlo ukázať. 


Pripravíme si machovú gumu, nožík na vyrezávanie a motív, ktorý chceme mať ako razítko. 


Motív si:
a, prilepíme na machovú gumu a potom vyrezávame. Pozor, lepidlo musí uschnúť, inak sa vám nebude vyrezávať dobre
b, motív vystrihneme a jeho obrys obkreslíme na machovú gumu. Vnútro motívu dokreslíme podľa predlohy, alebo ešte lepšie podľa vlastnej fantázie a vyrezávame. Pozor na prsty :o)



Vyrezaný motív prilepíme na kus preglejky alebo iného pevného materiálu, zaťažíme a necháme lepidlo uschnúť. 


Na pečiatku nanesieme hubkou farbu a pečiatkujeme odušu.  PS: pre toho, kto by neuhádol, mala to byť ulita morského slimáka :oD

2 komentáre:

  1. Katka, juu dobry napad...asi vyskusam

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzka, vyskúšaj a nech sa podarí. Ja som trochu experimentovala včera, ale moc mi to nevyšlo. Dnes na to pôjdem inak.

    OdpovedaťOdstrániť