sobota 17. septembra 2011

100% recycled


Kedysi som dostala túto jemne vintage nočnú košeľu. Z úcty k manželovi a som si ju ale nikdy neobliekla. Do sedemdesiatky je však ďaleko a košeľa mi v skrini len zavadzia. Tak som sa rozhodla pre recykláciu. 


Milú košieľku som celú pekne rozstrihala okolo švíkov. Hrubší bavlnený úplet sa mi celkom hodí na pár detských vecičiek. Najmä, keď výber úpletov v metrových textiloch je taký úbohý.


Nejakým zázrakom sa mi podarilo vystihnúť detskú košieľku, čiapočku a dupačky. Takto vyzerá výsledok:






Teraz už len vyprať a pekne vyžehliť :o)

5 komentárov:

  1. Jejda, výsledok je skvelý!
    Využiteľnosť niektorých darovaných vecí je často na zváženie:) Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Gabi. Toto využijeme určite viac, než ten pôvodný model ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna práca, ako od profesionálky!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tinka, priznávam sa krajčírinu mám vyštudovanú, ale nepíšem to sem, aby som nikoho od šitia neodradila. Lebo mnohokrát sú zapálené krajčírky amatérky oveľa šikovnejšie ako tie čo sa vyučili. Záleží od toho či sa chce, alebo sa šije z donútenia ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Neuveritelne!!!!!! Co vsetko dokazes........az sa hanbim za moju obcasnu bezradnost s mojim materialom. Obdivuhodne, co dokazes. Si motivaciou urcite nielen pre mna. Len tak dalej ;)

    OdpovedaťOdstrániť