štvrtok 7. októbra 2010

Mimísek

Keďže moje dekupážne papiere sú ešte stále v nedohľadne, krátim si dlhú chvíľu vyrábaním mimíska :o)). Ak to chcete skúsiť tiež, potrebujete: látku telovej farby (najlepšie elastickú, je potom menší problém vytvárať 3D efekty na tvári, na vlásky Chemlon alebo vlnu, ako výplň klasika polyesterové rúno alebo môžete skúsiť aj guličky a na vymaľovanie tváre akrylky alebo vlastné šminky.



Začíname tým, že si vystrihneme jednotlivé diely a všetko zošijeme pekne dokopy (ručičky, nožičky, telo, hlava). Strih hľadajte v príspevku Strihové prílohy.


 Keď je všetko pekne zošité a prevrátené končatiny a to ostatné vyplníme a prišijeme podľa toho čo kam patrí.

Teraz ideme na 3Déčka. Ja som žiaden návod na toto nenašla, takže len prešívaním skrz na skrz vytvárame chutné jamky na detských kolienkach, lakťoch a rúčkach. Šitím oddelíme aj pršteky na rukách, môžeme vytvoriť aj pupček a nezabúdame ani na ušká. Vytvorenie 3D na tvári je extra zážitok. Iné neporadím len skúšať, prešívať, sťahovať, párať. Ja som vystrihla mimčo z kanafasu, ktorý nie je vôbec elastický a preto mi zostal taký zamračený nosík.


Po tváričke prichádzajú na rad vlásky. Ja som ich len jednoducho prichytila po hornom obvode hlavičky šitím.


Ak nepoznáte lepší spôsob na vlasy a prišívali ste ich ako ja, tak ich teraz zaviažte na uzlík. To zabráni tomu aby sa vám pri rozčesávaní vyťahovali celé pramene. ak máte nejaký dobrý tip na montovanie vlasov, budem rada, ak napíšete ;o)


Teraz v prípade, že máte Chemlonové vlasy prichádza zdĺhavá fáza rozpletania a rozčesávania. Ale stojí to za to. Takéto vlásky vyzerajú prirodzenejšie ako vlasy z vlny. (Hoci, ak vám nakoniec z celého snaženia výjde taký trolko ako mne, tak tá (ne)prirodzenosť vlasov sa stratí :o) Tu je môj borecc pred návštevou u holiča. 


Teraz môžeme mimískovi nakresliť ksichtík. Myslím, že je to lepšie urobiť inou než čiernou farbou. Možno radšej hnedou alebo tmavoružovou, inak to veľmi kričí tak ako u mňa. Líčka, nosík and spol. domaľujeme doružova šminkami.

A tu je výsledok. Ak by ste narazili na nejaký problémik, alebo mali dobrú radu, určite napíšte.

1 komentár: