pondelok 27. septembra 2010

Starožitné fľaše



Obrázkový postup zatiaľ nafotený nemám, ale bude, nebojte sa. Hneď ako pominie umelecký zápal :o) počas ktorého nedokážem naraz robiť aj fotiť. Zatiaľ aspoň prezradím tým, ktorým sa fľaše páčia, čo potrebujú na takúto zábavku. Samozrejme fľašu (ja som robila na sklenené) čím zaujímavejší dizajn tým lepšie. ale aj jednoduché fľaše sa dajú zaujímavo vyzdobiť. Akrylové farby (nepoužila som špeciálne na sklo, ale aj obyčajné viac menej držia), krakelovací lak alebo lepidlo, motív zo servítky ( v prípade, že budeme zdobiť technikou decoupage) a finish lak (použila som obyčko Pamalak na drevo). 



Na obrázku je fľaša s 3D efektom. To hrozno už jednoducho bolo na tej fľaši vyfúkané a bolo potrebné ho iba vymaľovať. 




2 komentáre:

  1. Pekne si sa rozbehla a šikovné rúčky máš, veľmi držím palce, dnes je málo ľudí, čo sa dokážu s ostatnými podeliť so svojimi návodmi a skúsenosťami. Ešte treba stiahnuť rubriku "Následníci", aby som si mohla dať Tvoj blog medzi sledované:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jéj, prvý komentár. Ďakujem. Najprv som sem chcela dávať nejaké recyklačné techniky skromné na materiál i čas, ale keď vidím aké krásne veci sa dajú vyskúšať, neodolala som ani krakelu.

    OdpovedaťOdstrániť