streda 19. októbra 2011

Wellnes vankúšik z froté uteráka

Keď si starý vankúšik pýta novú obliečku, môžete mu urobiť radosť bez problémov. Aby sa obliečka dala používať opakovane a teda aj prať, ušijeme ju so zipsom. V prípade, že ste sa rozhodli pre obliečku z froté uteráka ako ja, radšej na ňu našijte klasický zips. Ja som síce použila zips skrytý, ale už pri prvom zipsovaní som pochopila, že to nebola najlepšia voľba. Slučky z froté sa do neho zadrhávajú a zipsovanie je o to komplikovanejšie. Na druhej strane som aspoň mohla predviesť všívanie skrytého zipsu, ktorého postup nájdete v novej rubrike ABC šitia.


Takže potrebujeme jeden vankúšik, ktorý si zmeriameme a podľa rozmerov vystrihneme obliečku ( v mojom prípade v tvare valca) z froté uteráka alebo inej látky. Našijeme si zips.


A zošijeme bočné kruhové časti vankúša. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára