streda 12. októbra 2011

Detská osuška z froté


Na detskú osušku potrebujeme štvorec froté 75 x 75 cm. A pásiky kosmo strihanej bavlnenej látky na obrubu široké 4cm a dlhé 75 x 4 (+5cm) a jeden pásik cca 30cm na obrúbenie kapucne.


Všetky rohy štvorca si zaoblíme. Môžete si pri tom pomôcť tanierikom tak ako ja. 


Zložíme si dva rohy na seba a zostrihneme.


Vystrihneme si diel kapucne.


Na okraj kapucne prišijeme lemovací pásik.

Lemovací pásik prehneme na druhú stranu, obalíme ním okraj, prichytíme špendlíkami a prišijeme.


Diel kapucne prichytíme na osušku.


Pozdĺž celej osušky našijeme lemovací pásik.


Pásik prehneme na druhú stranu, prichytíme špendlíkami a prišijeme. Tak isto si zhotovíme aj malú žinku na umývanie. Rozdiel je iba v tom, že namiesto kapucne pri lemovaní vyšijeme maličké pútko na zavesenie žinky.

4 komentáre:

  1. Krásny tutoriál, taký nežný:) Teraz sa všetko točí okolo bábätka, však?
    Pekný deň želám

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasne jemne, mate opravdu magicke rucky. Hezky den, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  3. janya, veru tak. Celý môj svet. Musím si teraz nejako nadrobiť pri tom šijacom stroji, lebo ktovie kedy mi potom maličký dovolí opäť si sadnúť k stroju. Už som si aj xkrát povedala, že stačilo šitia a idem na materskú, ale vždy ma niečo nové napadne :)Tak kým vládzem voľačo ešte pošijem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Katerina ďakujem. Hlavným cieľom je inšpirovať a poradiť druhým, tak dúfam, že aj to sa mi darí. A dvojnásobne to platí pri mamičkách. V dnešnej dobe, keď je v mnohých domácnostiach peniažkov pomenej, tak dúfam, že dobrý nápad pomôže ušetriť.

    OdpovedaťOdstrániť