pondelok 15. augusta 2011

Oslík Aleš




V pôvodnom znení to mal byť koník, avšak po mojich kreatívnych zásahoch do pôvodného strihu, je z milého Aleša somárik :o)


Ďalší vážny problém, ktorý sa mi doteraz nepodarilo vyriešiť je statika tohto koňooslíka. Nie a nie stáť na vlastných. Zrejme by to poriešili už iba paličky vložené do nôh.


Ale teraz k postupu. Všetky diely vystrihneme a predšijeme. Ja som šila z malej flisovej deky, ktorá sa mi na koníka hodila vďaka tomu "grošovenému" vzoru. To zelené na niektorých fotkách si nevšímajte, to sa len moje tehu bruško tlačí do obrazu :o)


Ešte pred vyplnením hlavy a tela prišijeme koníkovi/oslíkovi chvost a hrivu. Upevníme očká a vyšijeme noštek.


Teraz prišijeme hlavu k telu strojovo a cez vynechaný otvor koníka/oslíka vyplníme. Otvor zašijeme v ruke. Nič sa nedeje, ak to nebude práve ukážkové šitie, hriva ho milosrdne zakryje.


Predšijeme a vyplníme si nohy a hojdaciu časť a pripevníme končatiny na zodpovedajúce miesta. Kto nechce riešiť statický problém, môže tú spodnú hojdaciu časť vynechať a nôžky zakončiť normálne kopýtkami.

1 komentár:

  1. wou, ten je riadne premakany...uzasne, snad aj ja raz budem taka zrucna :)

    OdpovedaťOdstrániť