streda 10. novembra 2010

Guľovačka vo fľaši


Sneh síce ešte nemáme, ale pri takej guľovačke dobre padne mať so sebou aj niečo na zahriatie. A pokojne aj v  takejto tematickej fľaši. Potrebujeme: fľašu z číreho skla ( čím širšia tým väčší motív môžeme aplikovať), motív zo servítky, dekupáž lepidlo, bielu akrylovú farbu, trblietky a syntetický lak, aby sme fľašu mohli plniť aj umývať.

Na zadnú stranu fľaše si pomocou dekupážneho lepidla prilepíme motív lícom k fľaši.


Necháme vysušiť a pomocou hubky máčanej v bielom akryle pomaľujeme fľašu.


Teraz na fľašu umiestnime a prilepíme z prednej strany ešte jedného guľovača :o) Celý motív tak získa hĺbku niečo ako 3D.


Na fľašu môžeme pomocou lepidla naniesť biele trblietky a celé dielo na záver prestriekame syntetickým lakom v spreji. Teraz už len naplniť niečím dobrým, čo v zime zahreje :o)

3 komentáre:

  1. Tak toto je originálny nápad! Už guľa v minulom príspevku sa mi páčila, ale fľaška je bomba!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janya som rada, že sa ti páči. Už mám v hlave aj nejakú zasneženú vianočnú krajinku vo fľaši. Len zohnať vhodnú fľašu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Flasky rada okraslujem a tato tvoja je velmi zaujimava.Zatulala som sa k tebe a velmi sa mi paci tvoja tvorba,krasne prace.

    OdpovedaťOdstrániť