utorok 2. novembra 2010

Deko guľa


Sklenené mini akvárko som dozdobila Klimtom. Viem si ju však pekne predstaviť aj s nejaký čoskoro aktuálnym vianočným motívom. Potrebujeme: dvojkrokový krakel, antickú pastu, dekupáž lepidlo, servítkový motív, zlaté vločky a lak.


Guľu som robila zvnútra. 1. krok krakelu a po uschnutí druhy. Do praskliniek som votrela antickú pastu odtieň umbra.



Následne som aplikovala motívy zo servítky. Keďže je to guľa dali sa prilepovať len menšie časti motívu, tak som si servítku roztrhala na malé kúsky.



 Vynechané časti gule som dozdobila zlatými vločkami. Dala som tam tiež dekupáž lepidlo, ale veľmi slávne mi to nechytalo. No niečo predsa len zostalo. Celú guľu som potom natrela zvnútra slonovinovým akylom pre zvýraznenie motívu a vyplnenie prázdnych miest, kde mi nechytili zlatky. Na záver je vhodné guľu prelakovať zvnútra vodou riediteľným alebo syntetickým lakom, podľa toho na čo ju chcete používať. Ja som si do nej dala voňavé podpury.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára